نيستلروي: رونالدو مغرور است اما از خودراضي نيست
 
کلبه فراقط!!!
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 9:25 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

ملي‌پوش سابق هلند با تمجيد از هم‌تيمي‌ سابق خود در منچستر و رئال مادريد گفت: رونالدو از خود راضي نيست.


رود فان نيستلروي به تمجيد از هم‌تيمي سابق خودش پرداخت و بر اين باور است که اين مهاجم به دليل سخت‌کوشي يکي از بهترين‌هاي جهان شده است.

ملي‌پوش سابق هلندي از کريستيانو رونالدو تمجيد و تأکيد کرد که بازين پرتغالي يک فرد از خود راضي نيست.

فان نيستلروي که از سال 2003 تا 2006 در منچستر يونايتد و فصل 10-2009 در رئال مادريد، هم‌تيمي رونالدو بود، اظهار داشت: هيچ‌وقت او را فردي از خودراضي نديدم. او هميشه نصيحت‌ها را مي‌پذيرفت و هرگز از خودراضي نبود. او در رختکن فردي عالي بود. رونالدو واقعا مغرور بود، اما هميشه رفتار خوبي داشت و شوخي مي‌کرد.

وي ادامه داد: همان طور که مهاجمان با يکديگر حرف مي‌زنند؛ با او حرف مي‌زدم. بسياري از حرکات فردي وي ضروري نبودند و تأثير‌گذاري کمي داشت. کريس هنوز جاي بسيار زيادي براي پيشرفت دارد.

نيستلروي خاطرنشان کرد: او به صورت باورنکردني سخت کار مي‌کرد تا بازيکن بهتري بشود و بهاي آن را پرداخته است. رونالدو واقعا ديوانه بازي است و هميشه مي‌خواهد بازيکن کاملي باشد.

ملي‌پوش سابق هلندي اشاره کرد:‌ او بايد سخت کار مي‌کرد تا به جايي که اکنون رسيده، برسد. رونالدو ساعت‌هاي بيشتري پس از تمرين مي‌ماند و کار مي‌کرد. ببينيد که اکنون به کجا رسيده است.

وي اضافه کرد: او بازيکن بزرگ و قدرتمندي است. از سرعت خوبي برخوردار است و گل‌هاي زيادي مي‌زند. او يک حرفه‌اي بسيار با مسئوليت است.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان